Friday 27 April 2012

Bedøk for harde livet

I dag skulle bedøk lærern vår ha ekstra time for de som ville klokken 10:00. Han sa: "Hvis ingen kommer 10:00, så forventer jeg heller ikke at noen skal være her 10:05" eller noe i den duren. Allikevel kom jeg forsent.. Jeg stresset mindre etter at Kristiane sa: "Ja, men noen andre må jo komme tidsnok." Ikke bra tanke, men jeg kom jo bare 5 min forsent da! Haha xD Vi hadde ikke klasserommet, så lesesalen på biblioteket var stappet av økad elever. Prøvde meg på en oppgave på avslutning av regnskap, men det gikk ikke heelt bra. Fikk til litt, men stod fast på flere ting. Fikk hjelp, og plutselig stod jeg fast igjen. Egil, lærern, løpte fra person til person. Var en del som trengte hjelp, og det var ikke bare å hjelpe på 1-2-3. Tok tid per person. Plutselig var det tid for obligatoriske timer. 4 timer bedøk = 6 timer bedøk til sammen i dag! I tillegg til det så satt Henriette, Kine, Kristiane, Synne, Torgeir og jeg med bedøk på kvelden. Jeg og Synne satt fra ca 19:00-23:30. SHIETT.. Og vi fikk bare gjort 2 oppgaver...... Vanskelig å gjøre ting uten fasit for å sjekke om man har gjort det riktig!! Heldigvis har vi hverandre (når noen kan det).


Bilde nr 1: Prøvde å være litt morsk da vettuuu!


Bilde nr 1: Kristiane skulle pose for å få et bra bilde til bloggen sin gjør avslutning av regnskap.. I bakgrunn poser jeg og Synne med. Det er derfor hodet mitt så vidt syns sitter Synne og jeg og er kjempe flinke!
Bilde nr 2: Samarbeid! Gotta love it! :))

Merket mot slutten at det begynte å bli litt sent. Jeg og Synne fikk lættis sammen flere ganger pga tåpelige ting. Jeg sa masse rart.. Synne måtte til og med si at hun trodde jeg måtte være stille i et lite øyeblikk.. Uffa meg.. Vet ikke hva som går av meg om dagen. Sier masse og gjør masse rart. Enten må det være overskudd av hormoner, ellers begynner jeg bare å virkelig vise mitt sanne jeg eller noe. Hva tror dere? Haha xD Kanskje det er eksamensnerver som gjør meg gal... HMM...

Ellers:
* Til frokost fikk jeg én brunost skive av Margrethe! (LE I VEI, VILLA JENTENE MINE! Neida. Haha xD) Det var så syyykt godt!! Gleder meg til å spise brunost når jeg kommer hjem hjem :))
Angående kommentaren min om "LE I VEI (...)"; Dere skjønner det at vi har en intern greie her på villaen. For en god stund tilbake fikk jeg ETT jordbær med sjokolade av Maja. Dette måtte jeg dokumentere på Facebooken min. Ble litt latter den gangen. Etterpå fikk jeg TO (TRE etterhvert) jordbær med sjokolade av Maja, og bare for at jeg innbiller meg at jeg er morsom, måtte jeg dra den interne spøken litt lengre med og poste at jeg fikk TO jordbær på Facebook denne gangen også. Det ble det hvertfall latter av! Så hver gang jeg får ting av andre nå så sier de: "Skal du poste det ut på Facebook eller? Jeg fikk ÉN **** av ****!!" Haha xD
* Tok powernap fra ca 16-17-tida til 18:00.
* Fikk pizza av Kristiane og Synne. De hadde bestilt pizza fra Dominos. Den ene var Pepperoni. Den er drit god! Eneste pizzaen jeg har bestilt fra Dominos siden jeg kom hit. Den andre var noe jeg ikke husker heter, men den var også drit god! Var med light cheddar cheese i mellom bunnen! Kjempe spesielt! Altså det er tynn tynn bunn - light cheddar cheese - tynn tynn bunn = bunnen - pizzafyll.. Skjønte dere i det hele tatt forklaringen min?....

No comments:

Post a Comment