Wednesday 2 May 2012

Sjokkvåkne

Heyhey!! Føler det er en evighet siden jeg har blogga, men det er jo egentlig ikke det! Er bare vant til å blogge hver dag, så jeg får egentlig litt noia fordi jeg ikke har blogget så mye i det siste.. Grunn til hvorfor jeg får noia: Dagene går så fort, og jeg har gullfisk minne! Vil ikke glemme noen ting av det som har skjedd på Bali! Det har vært så godt! Skulle gjerne ha blogget masse om lørdagen da det var auksjon, men jeg tviler på at jeg har tid til å gjør det nå. Dere kan trøste dere med det brae innlegget Anita og Ina har skrev på bloggen sin om auksjonen og dagen derpå. Kunne ikke blogget bedre om det selv!

Dagen min i dag startet med at Christina kom inn på rommet mitt og sa: "Vymi? Skal ikke du på skolen klokken kvart over 10? Klokken er snart 10". Jeg våkner brått med sjokk. "Fuck! SHIT!!" Første gang siden jeg kom til Bali at jeg har forsovet meg! Allikevel klarte jeg å komme sånn nogenlunde på den tida som jeg pleier å komme på skolen. Markedsføring og matte stod på timeplanen i dag! I den ene pausen til markedsføringen, kjørte jeg til caféen for å kjøpe meg mat. Rakk ikke å spise frokost. Kjøpte meg Nasi Goreng (Kjent indonesisk mat. Kinda stekt ris -ish) På vei til caféen var det masse scootere som var parkert på hver side av veien. Jeg får øye på en folkemengde som lager masse styr og roper og heier. Skjønte ikke helt hva det var. Tenkte det var sikkert noe hanekamp greier, og fikk dette bekreftet av Facebook statusen til Stine 1 senere.. Etter skolen stakk jeg til en minibank for å ta ut penger. Stakk til idrettsanlegget for å betale extension på leien til Jacklyne, men hun var ikke der. Dro hjem. Spiste. Slappet av. Skulle egentlig komme meg til biblioteket for å gjøre matte med Kine (sammen med Kristiane og Synne. De dro ikke), men klarte det ikke helt. Kjempe dårlig samvittighet for det!!! Er bare så slapp og nedfor denne uka. Avtalte å dra til biblioteket 15:30, men kom ikke før 17:00 til caféen for å kjøpe ballbillett, og møtte Kine der. VONDT I HJERTET. Hun sa at siden jeg ditchet henne måtte jeg ha litt tid til å sette meg ned å spise litt pannekake med hun. Tenkte med en gang: "EH OF COURSE!" Hadde så dårlig samvittighet.. I tillegg var det min sene bursdagsgave. Pannekake med vanilje scoop! NAM!!! At jeg ikke har spist dette på caféen før!! Etter det dro jeg til biblioteket. Var på vei inn døra før jeg kommer ansikt til ansikt med Odin. Ble så jævlig skremt xD Det var bare Henriette og Odin som satt inne på klasserommet. Satt der og gjorde litt matte. Snakket litt. Matte. Jeg delte ut påskeskum til folket, Henriette delte ut Oreo kjeks. Jeg ble ferdig med øving 6. Etterhvert skulle Henriette og Heidi som satt på biblioteket gjøre en oppgave på bedøk. Avslutning av regnskap. Hadde ikke med meg bøker, så jeg kunne ikke gjøre det. Jeg tenkte egentlig å stikke hjem 21:00, men satt der litt til. Da klokken nærmet seg 21:30, sa Odin at han skulle dra hjem. Tenkte det var på tide at jeg skulle også. Vi gikk sammen ut. Ned trappa. Plutselig tryner Odin så heftig!!! HAHAH! ÅHHH. Stakar.. Men jeg klarte ikke å la være å le! Jeg mente ikke noe vondt med det! Både posen hans og den ene slippersen hans revna. Uff.. På vei hjem bestemte jeg meg for å dra på handletur til Pepito. Det er så ork å handle handle om dagen! Men jeg tenkte at om jeg ikke handlet i dag, så kom jeg til å angre i morgen, for da har jeg ikke frokost. Brukte en god del tid der ja.. Kjøpte meg ingredienser til å lage fruktsalat! Nam! Lagde det med en gang jeg kom hjem. + en brødskive med ketchup, tomatskiver, skinkeskive, osteskive og oregano!


Satte meg ned i loungen med Maja, Tommy, Therese, Mari og Anita. Slappet av og spiste. Plutselig tar Maja helt av! Skjønte ikke hva som gikk av henne, men hun etterlignet damene på stranda som alltid kommer bort til deg og sier: "DO YOU WANT A MÆSSÆÆÆSJJJ??!?! MÆÆSSÆÆSJE?!?! JÆÆ!!" Og sånn satt hun da.... En god drøy stund... Til slutt måtte Tommy bare gå å legge ho. Tror hun har fått litt traumer av å være på stranda eller noe.. xD Hahah!

No comments:

Post a Comment