Thursday 3 May 2012

Slave

Forresten. Noe jeg glemte å nevne i går. Da jeg var på vei til biblioteket for å jobbe med matte, møtte jeg på en gjeng med Gateway studenter. Skjønte ikke heelt hva som skjedde først, før jeg fikk øye på en fyr som går i markedsføringsklassen min. Ok.. Dette så jeg: En gutt. Ansiktsuttrykk: Sliten. På panna hadde han svart skrift. Så ikke hva som stod. Rundt halsen hadde han et tau. På den andre enden var det noen som holdt i den. Den personen satt på en moped med en annen som kjørte. I helhet skjønte jeg at dette var fyren som auksjonerte seg bort på lørdag til å være slave i et døgn. Syns synd på han samtidig som jeg måtte le, men hallo... Han la opp til det! Haha xD Gøy at han gadd det i allefall da! Pengene gikk jo til en god sak allikevel!

I dag har vi hatt siste skoledag! Matte og markedsføring. Etter det dro jeg hjem. Spiste. Stakk til biblioteket igjen klokken 14:00 for ekstra undervisning i informasjonsbehandling. Vi hadde en oppsummering. Etter det satt vi der. Jeg prøvde å gjøre bedøk, men kom ikke så langt fordi jeg plutselig skulle ha mat. Det tok tid... Også hadde jeg så psyko vondt i magen at jeg såvidt kunne puste og konsentrere meg ordentlig.. Til slutt måtte jeg bare dra hjem. Prøvde å gjøre litt bedøk på kjøkkenet, men kom heller ikke så langt her. Mari var så søt som tilbød meg arme riddere! Det var så godt! Ble kjempe glad også! Kos kos!


Jeg endte opp med å snakke om barndommen med Anita og Mari. LOL SÅ STYGGE VI VAR! All den moten og de klæra vi absolutt måtte gå i, selvom det var stygt (noe vi har skjønt i ettertid. Men sånn er vel livet.. Haha xD) Spice Girls, Buffalo sko osv osv. Fant ut at jeg egentlig måtte gi opp på bedøk for i dag, så jeg gikk meg heller ned på treningssenteret og gikk meg en tur på tredemølla. Varte i 10 sek, før Synne anbefalte at jeg burde gå i ellipsemaskinen (var det det den het?) Planen min var egentlig bare å gå meg en tur på tredemølla. Jeg hadde ikke på meg noe særlig treningsklær. Hadde på meg kjole liksom. Men endte opp med at jeg tok litt av på ellipsemaskinen fordi "Run The World" med Beyoncé kom på. DIGGER DEN SANGEN! Who run the world?! GIRLS!! Blir så gira hver gang den kommer på.

Nå må jeg legge meg. I morgen er siste dag før eksamensuka starter.
Lørdag: Matte eksamen
Mandag: Bedriftsøkonomisk analyse og regnskap eksamen
Onsdag: Informasjonsbehandling eksamen
Lørdag: Markedsføring eksamen og Avslutningsball
Søndag: De fleste skal hjem :(((((

Wish me luck, and see you maybe om jeg ikke dør av all eksamensstresset... Neida.. What doesn't kill you makes you stronger! Tror i allefall at det ikke akkurat blir så mye blogging framover...

Dagens:


2 comments:

  1. HAHAH! This made my day!(not litterally though) Men ya! Jeg har noe å fortelle deg :D

    ReplyDelete
  2. Masse lykke til med eksamnene jenta mi <3 ;* jeg krysser fingrene for deg <3 :D

    miss u <3

    ReplyDelete