Thursday 10 May 2012

Missed me?

Have you??


Jeg har hatt det så travelt folkens!! Og når jeg "ikke har det travelt" så slapper jeg av fordi en av eksamene har nettopp blitt ferdig og jeg er utslitt! 3 DOWN, 1 TO GO! Skal snart legge ut et innlegg med bilder. Bitteliten ikke detaljert oppsummering. Er litt trist at jeg går glipp av dagene ved å ikke blogge :( Kan jo skrive litt om dagen i dag:

La meg ca 3-tida fordi jeg leste til eksamen i informasjonsbehandling. Klokken 7:30 var det opp og stå! Frokost. Litt eksamensnerver i atmosfæren. Torgeir er så søt (han sa til meg og Kine at vi aldri skulle kalle en gutt søt i går, men klarer ikke å dy meg)! Han er motivatøren (er det et ord??) i huset.
Torgeir: "Er du klar for eksamen, Vymi?"
Meg: "Mja.."
Torgeir: "Er du klar for eksamen, Vymi?!"
Meg: "Greit da."

Eller:
Torgeir: "Er du god på bedøk, Synne?"
Synne: "Nei.."
Torgeir: "Er du god på bedøk, Synne?!"
Synne: "Nja.."
Torgeir: "ER DU GOD PÅ BEDØK, SYNNE?!?!?"
Synne: "Ja, greit da."
Hahaa! xD

Etter frokost, mekking av niste, pakke ned godteri og brus, var det off to go to Sari Segara hvor vi skulle være på samme eksamenslokalet som vi har vært på de to andre eksamene vi har hatt.
Eksamen gikk greit. Æ STÅR NO I ALLEFALL! Varte fra 9-13. Deilig følelse å bli ferdig! Bare en igjen nå! Blir både glad og deprimert av tanken... Glad: FERIE!! Deprimert: Hater tanken av å måtte si ha det til mine søte gutter og jenter @ The Studios.
Hjem. Slappe av. Surfe litt på nett. Spise nisten jeg tok med som jeg ikke fikk tid til å spise under eksamen. Tante fra Vietnam ringte meg! Blir så nervøs av å snakke på vietnamesisk nå!! Er så lenge sida jeg har gjort det! Også skulle jeg snakke med en EKTE VIETNAMESER i tillegg! Presentasjonsangst altså. Haha xD Hun spurte når jeg skulle til Vietnam og sånt. Ho er så søøøt! Gleder meg masse til Vietnam!
Torgeir og jeg startet med å se på "Body of Lies" før jeg stakk for å betale noe hemmelig! MIHI. Etter det stakk jeg til Bali Collection! Shopping på G. Kjøpte meg 3 tubetopper.

Love 'em! De kostet egentlig 95 000 rp (ca 65 kr) per stk, men det var 30 % off = 66 500 rp (ca 45 kr!) 
Hjem. Slappe av. Sove. Våkne ca 19:00. Slappe av. Utslitt. 20:00 gikk jeg til iHill! Det var forfriskende å gå ! iHill er en ny restaurant som har åpnet rett ved siden av The Studios. Det er naboen vår, men allikevel så kjører The Studios peepza dit hver gang. Ellers bestiller de mat derfra. Tror vi har fått skikkelig latskapstempel eller noe. Men i dag gikk jeg. Ikke nok med at jeg ble sliten av å gå opp trappene (noe jeg faktisk burde ha blitt vant til nå!!! 3,5 mnd med de jævla trappene og jeg ser ikke forbedringer?! Alle ble jo enige om at vi liksom skulle få fin rumpe og bedre kondis av å gå opp og ned de trappene siden vi kom hit jo! Haha xD Anyways. iHill. Har nevnt det tidligere. Nytt konsept. Og DET MERKES... Det var Heidi, Kine og meg på iHill. Jeg og Kine bestilte spring rolls til starter, og pasta som main course. Vi fikk pastaen først... Men de ga oss en ekstra frukt plate som en unnskyldning da. Kjempe søtt! Middagen var kjempe kos!!


Man kunne se utsikten med et teleskop!

Fant fort ut at det var veldig upraktisk med briller...

Søtiseneee :D

Finn "hemmeligheten"!! Heidi skulle filme trafikken! 
Realiteten har slått litt inn i hverdagen her på Bali. Det er faktisk ikke lenge igjen til folk reiser. Pakking. Hva skal man kaste. Hva skal man ta vare på? Mat. Hva skal man kaste, hva skal man dele? Vi har til og med laget et lite felles hjørne!

Ganske søt plakat da :))
Kine ble med meg hjem etter iHill. Vi koste med godt humør og underholdning på villaen! Opptreden med line dance, Marius og Torgeir som skulle illustrere romantisk pardans fra 5-7 klasse, Stine som tok av til sangen sin: "Sexy and I Know It"! Noen skulle ut og andre ikke. Party musikken var i allefall på, og jeg ble gira!! Ville så gjerne ut, men tanken av stresset med å komme seg ut, hjem og dagen derpå slo tanken bort. Jeg og Kine spilte biljard! LOOOOOOOOOOL! Har ikke spilt det på TUSEN ÅR!! Jeg sugde så sykt! Ble litt og litt bedre, men allikevel. Følte meg som en idiot. Sist gang jeg spilte var for flere år siden. Da jeg gikk på barneskolen. Var sånn minibrett. I tillegg til det spilte jeg mye på www.jippii.no. Så meg selv som veldig flink der da.. Men IRL. NO COMMENTS...
Fikk godt med underholdning mens vi spilte også. Stine skulle etterligne latteren til Maja når ho får lættis. Blanding av.. vet ikke engang hvordan jeg skal forklare det i ord altså! Litt blanding av griselyder og hulking (???????) i allefall. Tror fake latter ble til ekte latter og omvendt om og om igjen, fordi de satt og lo veeeeldig lenge av at Stine etterligna. Vet ikke engang hvor lenge de satt og lo! Var i allefall morsomt! Haha
Etterhvert dro Kine hjem. Jeg viste fram ballkjolen min til Maja, Stine og Tommy. Tommy ga meg og Stine nattaklem. Stine og jeg prøvde oss å gå på høye hæler. Snikprøvde Christina sine insane fine ballsko!!!! De er litt insane i seg selv og. Jævlig høy! Merket stor forskjell da jeg prøvde Stine sine ballsko som er halvparten lavere liksom... Spent på hvordan dette skal gå på ballet. Må garantert ta med meg skiftetøy i allefall!

Nå skal jeg legge meg! I morgen blir det markedsføringspugg på G! Må også ta meg en tur til skredderen og Discovery for å finne ballsko. STREEEESS! Men men! Skal nok gå bra! Må også forberede meg til markedsføringsquiz i morgen kveld! Det skal bli så bra så!!

Håper det går bra med dere! Ha en fin dag/formiddag/ettermiddag/kveld/natt til dere! *MWUAH!*

1 comment: