Sunday 20 May 2012

Arg

Etter masse drit med stygge Blogger appen og mobilnettleseren klarte jeg endelig å få postet ut det fuckings innlegget om Da Lat! Arg! At det skal være så vanskelig! Liker ikke Blogger appen...
Anyways.. håper de interesserte liker det! Var ikke helt sånn jeg ville ha det, men jeg klarte i allefall å poste ut et par bilder da! Det er fra det første stedet vi var på. Noe med t og ho. Hjerte trappetrinn! Det fanget min oppmerksomhet for å si det sånn! Kjempe søtt! Også må dere se litt bort i fra at innlegget er så tettpakket uten mellomrom. Måtte gi opp på det også....
Ha en fin dag/formiddag/ettermiddag/kveld/natt videre da! Nå skal jeg i allefall sove søtt! Kl er 00:50 og jeg skal opp 7! Weee.....

(satte meg nettopp opp fra stolen jeg sitter på. Ryggen min satt halvveis fast til ryggen på stolen. HVA ER DET MED ASIATERE OG SKINN(STOLER/SETER, what so ever)?!??!?)

No comments:

Post a Comment